Když se lidí zeptáte na reklamu, na to, zda jí věnují pozornost, určitě zjistíte, že se názory liší. Lidé se shodují vlastně v jednom. Reklamní předměty vedou.
Vyberte si reklamní předměty, které vám zaručí úspěch – Co zviditelní vaši firmu?
Reklamy v médiích, jsou už k vidění tak často, že je lidé přestávají vnímat nebo je naopak vnímají tak moc, že je začínají nesnášet. Máte to také tak? A kdyby chtěl někdo vědět, jakou společnost jste si díky reklamám zapamatovali, která by to byla? Lidé se v podstatě shodují na tom, že jim v hlavě utkví firma taková, která je oslovila tím, že jim rozdala nějaký reklamní předmět. No jasně, mnohem snadněji se u lidí pozitivně zapíšete, když jim dáte něco praktického, něco z čeho budou mít užitek a samozřejmě i radost. A k vám pak půjdou i nakupovat nebo si minimálně zjistí, co jim můžete nabídnout jiného, než konkurence. A že je konkurence velká.
Statistiky hovoří jednoznačně
Reklama je silná a co si budeme povídat v reklamách je hodně peněz. Jedna reklama, která se objevuje opakovaně v médiích dnes, ale vyjde na pořádný ranec peněz, to víme všichni. Zda vám ale zaručí slibovaný úspěch, to nikdy nevíte. Lidé se nechtějí nechat rušit reklamami a mnohdy je to ani nezajímá, ale pokud opravdu chcete zaujmout, musíte se lidem trefit do vkusu. A trefit se do vkusu každého je téměř nemožné, až na to, že pokud vsadíte na reklamní předměty, máte téměř stoprocentně vyhráno. Nikdo nezapomene na to, že něco dostane, tedy alespoň drtivá většina lidí a stejně mluví i statistiky. Proto, pokud chcete opravdu zaujmout, investujte své peníze do správné reklamy.
Reklamní textil si oblíbili hlavně muži
Reklamní textil představují hlavně trička, když si je necháte vyrobit, ještě ušetříte a ušetříte peníze, které můžete investovat jinam. Mediální reklama vás totiž vyjde na mnohem více peněz, ale výsledek nezaručí, to reklamní textil ale i jiné reklamní předměty mohou. A budete s nimi mít větší šance na úspěch. Zatímco ženy se ukazují jako opravdu praktické bytosti a nejvíce si cení reklamních propisek, tužek nebo nákupních tašek, mužům se nejvíce zavděčíte, když jim věnujete reklamní tričko, mikinu nebo čepici.
Co se týče výběru, nechávejte si zhotovit předměty podle toho, kde chcete využít reklamních předmětů. Kvalita by měla být vždy znát, ale pro zákazníky vám postačí obyčejné tričko universální velikosti, zatímco zaměstnancům můžete nechat udělat elegantní trička s límečkem. Pro zákazníky můžete mít přichystané jednoduché propisky, ale obchodním partnerům se snažte dávat elegantní pera.
Stačí málo a úspěch bude váš!