Víte o tom, že zaměstnavatel má provozní fond, ze kterého má možnost vylepšovat pracovní prostředí svých zaměstnanců? Provozní náklady nejsou jen o energiích, nebo o opravách poničených věcí, které se práce týkají. Provozní náklady jsou určeny i pro zlepšení prostředí, ve kterém pracujete. A tím je i Vaše kancelář.
Rozhlédněte se a zkuste si představit, co by se dalo vylepšit.
Určitě najdete spoustu nesrovnalostí, které by se daly odstranit a nahradit moderním kancelářským vybavením. Když si uděláte představu, prohlédnete několik katalogů, změříte prostor kanceláře a vyjasníte si jasnou koncepci uspořádání moderní kanceláře, požádejte svého zaměstnavatele o změnu. Neměl by nastat žádný výraznější problém.
Připravte si argumenty pro nové vybavení Vaší kanceláře.
· Kolik toho pamatuje Váš psací stůl? Kde všude pobýval, než se dostal až k Vám? Kolikrát je broušený a znovu natíraný? Zjistěte si to. Zásuvky drhnou. Místo zámku na zásuvkách máte petlici? Jak šílené!
· A co skříňky, kde skladujete šanony, než je přemístíte do archivu? Jsou z jiné kanceláře? Ani nejsou ze stejného dřeva, jako ostatní nábytek? Cože? Na některých místech je nalepená tapeta, která se už odtrhává? To ne!
· A co ty hromady papírů na policích? To je nemáte kam uložit? Zvláště nyní, kdy na trůn nastoupilo GDPR? To nemáte nějakou uzamykatelnou skříň? Nebo kartotéku? No nazdar!
Ačkoliv ve Vaší kanceláři nepřijímáte veřejnost, což by mohl být důvod k odmítnutí Vašich požadavků, Vy v této místnosti trávíte denně 8 a půl hodiny denně, 42 a půl hodiny týdně! A jak Vás zdržuje hledání v horách papírů ten pravý, co ihned potřebuje šéf!
Ne! Vy musíte prosadit přehlednost, útulnost a důstojnost pracovního prostředí, ať se děje, co se děje. A dosáhnete toho jedině moderním kancelářským nábytkem! A věřte, že nadřízený na takovou změnu finanční prostředky má!